sobota, 21 czerwca 2014

Nowy szablon oraz Liebster Blog Award

Witam wszystkich serdecznie!
Ci, którzy jeszcze nie wiedzą: założyłam nowego BLOGA, który jest jednocześnie moją podstroną "o autorce". Pojawiło się tam już kilka wpisów, więc zapraszam.
A teraz do rzeczy. Po pierwsze kochana milksop wykonała dla mnie nowy, przepiękny szablon. Bardzo jej dziękuję. Jak Wam się podoba?
Po drugie zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez cudowną Cave Inimicum z bloga Jesteśmy Jedością. Szczerze mówiąc pierwszy raz się z tym spotkałam (albo nie pamiętam przynajmniej, żeby tak się stało), ale na szczęście wszystko było u Cave Inimicum na blogu wyjaśnione. Pozwoliłam sobie nawet skopiować ten tekst, aby wszyscy byli zorientowani.
Ta nominacja jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na kilka pytań od osoby, która Cię nominowała. :) Następnie Ty nominujesz parę osób (pamiętaj poinformować ich o tym!) i zadajesz kilka pytań. Ważne jest to, aby nie nominować tego samego bloga, który nominował Ciebie.
No cóż, dla mnie to wielki zaszczyt i nominacja sprawiła mi wielką radość. Pozwolę sobie dlatego odpowiedzieć na pytania zadane przez Cave Inimicum, choć nikogo nominować nie chcę (albo raczej chcę, ale nie jestem w stanie, gdyż wszystkie blogi, które czytam, zasługują na taką nominację, a jest ich zbyt wiele).

1. Do jakiego domu Hogwartu chciałabyś zostać przydzielona i dlaczego?
Przyznam szczerze, że to pytanie jest niezwykle trudne. Chyba chciałabym być w Slytherinie ze względu na dogodne położenie pokoju wspólnego (jestem leniwa xD). Nie, żartuję. Tak naprawdę dlatego, że dom ten jest słynny z ambitnych uczniów i absolwentów, którzy osiągnęli naprawdę wiele (i nie mówię tu o Voldemorcie czy Śmierciożercach). Inna sprawa to to, gdzie się nadaję, ale w końcu nie tego dotyczy pytanie. ;)
2. Jaką postać kanoniczną lubisz najbardziej i za co?
Pozwolę sobie tu wspomnieć dwie postacie, a mianowicie Draco, którego uwielbiam za jego trudny, nieodgadniony charakter, który różne osoby różnie interpretują (ja go odbieram jako normalnego, zagubionego chłopaka, który zaczął dojrzewać, kiedy dołączył do szeregów Czarnego Pana) oraz Hermionę, która swoją mądrością, inteligencją i empatią jako pierwsza z całego "Harry'ego Pottera" zdobyła moją sympatię i stała się ulubioną postacią.
3. Gdybyś mogła wcielić się na jeden dzień w jednego bohatera (niekonieczne z "Harry'ego Pottera"), to kto by to był i dlaczego?
Trudne pytanie, ale przecież nie odpowiem, że nie wiem. Myślę, że mogłabym być przez chwilę Astorią Greengrass (a jednak wybrałam postać z "Harry'ego Pottera" xD). Dlaczego? A kto by nie chciał być żoną Malfoy'a? A tak na serio to nie jest ona żadną z głównych postaci książki ani w sumie nikim ważniejszym (nigdy nie wybrałabym bohatera pierwszoplanowego, zbyt "bohaterscy" są zawsze), a biorąc pod uwagę to, że Draco się z nią ożenił, musiała być dobra. A ja chciałabym zobaczyć, jak to jest być taką zwyczajną, nie odgrywającą żadnej większej roli Ślizgonką.
4. Czyja śmierć w Potterze zabolała Cię NAJBARDZIEJ? Wybierz jedną.
Gdybym mogła kilka wybrałabym Syriusza, Tonks, Remusa, Zgredka, Dumbledore'a... Ale mogę jedną, więc... Większość postawiłaby na Syriusza, którego nota bene ubóstwiam, ale inna śmierć mnie poruszyła bardziej, niż wszystkie wyżej wymienione, a mianowicie śmierć Snape'a. Kto by się spodziewał, co?
5. Jakiej muzyki słuchasz?
Każdej, byle nie techno, choć nie ukrywam, że faworyzuję rock i heavy metal.
6. Jaki film ostatnio oglądałaś?
Kilka ich było (w dodatku świetnych komedii, jak ktoś chce, mogę polecić), ale dosłownie kilka godzin temu widziałam Osadę.
7. Jak długo zajmujesz się pisaniem swojego opowiadania?
Moje maleństwo ma już ponad pół roku (a dokładnie miało 26 VI). I jestem dumna z tego, że piszę Czyste serce aż tyle, choć niektórym może się wydawać to mało.
8. Gdybyś miała możliwość powiedzenia jednego zdania/zadania jednego pytania pani Rowling, to jakby ono brzmiało?
Kobieta, która stworzyła świat tak doskonały, a zarazem nieidealny, że każdy, kto miał styczność z "Harry'm Potterem", chciałby w nim się znaleźć choć na jeden krótki moment.
9. W jakie wymarzone miejsce chciałabyś pojechać?
Zdecydowanie Londyn, który jest moją wielką miłością, ale chciałabym również odwiedzić Paryż i mnóstwo innych miast (również polskich, chociażby taki Kraków) oraz kilka pięknych miejsc, które zdają się być niemal na końcu świata, bo lubię pustkowia.
10. Którą książkową, a którą filmową część "Harry'ego Pottera" lubisz najbardziej i dlaczego?
Książkową kocham zdecydowanie część szóstą, natomiast z filmów najbardziej przypadła mi do gustu część trzecia.

No i tyle, jeśli chodzi o pytanie do mnie. Szczerze mówiąc mam nadzieję, że ktoś to jednak przeczytał, bo nie po to się tak otwierałam i produkowałam, żeby nikt tego nie docenił.
Jak wspominałam, nie nominuję oficjalnie nikogo, a nieoficjalnie chciałabym nominować wszystkie blogi, które czytam.
Nowy rozdział się pisze, ale nie obiecuję, że dodam go szybko, bo mam wahania weny. Przepraszam, że tyle to trwa.
To chyba tyle, choć czuję, że zapomniałam o czymś ważnym. No nic, najwyżej coś dopiszę.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich,
Wasza Ap

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz